Rampa mobilna przeznaczona jest do załadunku i rozładunku pojazdów ciężarowych przy pomocy wózka widłowego z poziomu zero do poziomu tylnej burty pojazdu. Wysokość regulowana ręczną pompą hydrauliczną w ten sposób, aby rampa dopasowała się do pojazdów o różnej wysokości w zakresie 900-1700 mm. Rampa wyposażona jest w dwa koła służące do przemieszczania jej przez wózek widłowy, który zahaczając o zaczepy, manewruje przestawiając rampę w pożądane miejsce. Przy rozładunku samochodu, rampę stabilizuje się łańcuchami z hakami oraz naciąga zamkami. Całość konstrukcji nośnej wykonana jest z elementów stalowych najwyższej jakości. Bieżnia najazdowa pokryta spawaną strukturą sieciową. Rampy wykonywane są w wersjach: lakierowanej Czerwony RAL 3020 lub jako opcja inny kolor do wyboru.
1. Bezproblemowe przemieszczanie
Rampy załadunkowe możesz łatwo przemieszczać przy pomocy wózka widłowego. Wystarczy tylko podłączyć rampę do wideł wózka. Ostatnie zmiany konstrukcyjne uczyniły tą czynność jeszcze szybszą i łatwiejszą dla operatora wózka.
2. W łatwy sposób regulowana wysokość
Dzięki systemowi hydraulicznemu możesz w łatwy sposób ustawić wysokość rampy załadowczej. Istnieje możliwość regulacji w zakresie od 90 cm do 170 cm. Dzięki temu możesz dostosować wysokość rampy do potrzebnej Ci wysokości.
3. Europejska jakość
Rampy załadunkowe produkowane są w Europie. Spełniają one wszystkie europejskie normy bezpieczeństwa i oznaczone są logiem CE. Dzięki temu otrzymasz produktu wysokiej jakości .
4. Prosty system zaczepienia rampy
Do bezpiecznej pracy z rampą wymagane jest zaczepienie jej do śluzy załadunkowej lub pojazdu. Dlatego też z każdą rampą dostarczamy dwa łańcuchy do bezpiecznego zaczepienia rampy.
5. Łatwy transport
Dzięki szerokości wynoszącej 2,28 m rampa jest łatwa w transporcie. Jej wymiary pozwalają na transport samochodem ciężarowym lub w kontenerze. Dzięki temu możesz wykorzystać rampę w różnych lokacjach w zależności od potrzeby.
6. Galwanizowana, anty poślizgowa krata
Krata, po której porusza się wózek jest galwanizowana. Zaletą tego jest to, że rampa jest bardziej wytrzymała i w znaczącym stopniu opóźnia zużycie opon.
7. Do wózków widłowych lub innych pojazdów przemysłowych
Rampy głównie stosowane są do najeżdżania na nie wózkami widłowymi co nie wyklucza używania na nich innych pojazdów przemysłowych.
8. System podłączania rampy znajdujący się z boku
System łączący rampę z wózkiem widłowych znajduje się na jej boku. Dzięki temu jest łatwo dostępny. Oznacza to również, że wózek nie musi być odczepiony w trakcie wykonywania załadunku.
9. Podwójne koła
Rampa wyposażona jest z podwójne koła dzięki czemu jest łatwiejsza do ustawienia w miejscu przeznaczenia. Podwójne koła zapewniają łatwiejsze manewrowanie.
10. Prosty system hydrauliczny
Prosta budowa systemu hydraulicznego gwarantuje jego długą żywotność i łatwość w użytkowaniu. Dźwignia obsługująca system hydrauliczny znajduje się na odpowiedniej wysokości z boku rampy co ułatwia jej obsługę.
11. Wypiaskowanie (zapobieganie rdzewieniu)
Rampa jest wypiaskowana. Dzięki temu zabezpieczona jest przed procesem rdzewienia i tym samym przedłuża się okres użytkowania rampy.
12. Powierzchnia rampy składająca się z wielu komponentów
Powierzchnia rampy składa się z różnych komponentów. W przypadku np. uszkodzenia jednego z komponentów możesz go w prosty sposób wymienić. Dzięki temu nie będziesz musiał wymieniać dużych elementów rampy.
13. Przystępna cena
Rampa oferowana jest w bardzo przystępnej cenie jak na produkt tej jakości. Możesz być pewny udanego zakupu. Oprócz tego części jak pompa lub opony podlegają rocznej gwarancji.
14. Łatwy instalacja do przyczepy
Rampa wyposażona jest z specjalny wypust pozwalający na łatwe i bezpieczne oparcie o przyczepę. Dzięki temu rampa jest bardzo stabilna.
15. Pełna pojemność naszepy
Rampa w swojej ostatniej, poziomej części posiada prostu odcinek o długości 2,5 metra. Dzięki temu wózek może załadować przyczepę do końca wykorzystując pełną ładowność.